Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ!


Δήλωση -Ευχαριστήριο
Μαρίας Ζωγράφου – Τσαντάκη

   Θεωρώ βαθιά μου υποχρέωση να ευχαριστήσω θερμά, μέσα από την καρδιά μου, όσους ψηφοφόρους του Νομού Πέλλας με τίμησαν με το σταυρό της προτίμησής τους στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές, κατά τις οποίες ήμουν υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του Π.Ψωμιάδη «Δύναμη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας». Η εκλογή μου ως περιφερειακή σύμβουλο βασίζεται στη δύναμη που μου δώσατε εσείς με τη ψήφο σας.
   Ευχαριστώ επίσης θερμά το σύζυγό μου Τρύφωνα Τσαντάκη, που με συμπαραστάθηκε και με βοήθησε με όλες του τις δυνάμεις, καθώς επίσης τους γονείς μου και τα παιδιά μου.
   Θέλω να ευχαριστήσω ακόμη φίλες, φίλους και γνωστούς, δικούς μου και του συζύγου μου και όλους τους συνεργάτες και συναδέλφους μου για την αμέριστη συμπαράστασή τους στον προεκλογικό μου αγώνα.
   Ευχαριστώ ακόμη όλους τους κατοίκους του Νομού Πέλλας, γιατί είδαν πολύ θετικά την υποψηφιότητά μου και με υποδέχονταν στις προεκλογικές περιοδείες με αισθήματα εκτίμησης, φιλίας και αγάπης.
   Πρόθεση και υπόσχεσή μου είναι να αγωνιστώ και να αναλώσω όλες μου τις δυνάμεις, στα μέτρα των δυνατοτήτων ενός περιφερειακού συμβούλου, ώστε να ανταποκριθώ στις προσδοκίες κάθε συμπολίτη μας και  να ακούω τα δίκαια αιτήματά του. Προσδοκίες και αιτήματα δίκαια για την ανάπτυξη του τόπου μας σε όλους τους τομείς, για τη βελτίωση της ποιότητάς ζωής, για τη δημιουργία ανάμεσά μας μιας ειλικρινούς σχέσης συνεργασίας και για τη διασφάλιση της αξιοπρέπειας που πρέπει να απολαμβάνει κάθε Έλληνας πολίτης από την Ελληνική Πολιτεία.
   Με ευγνωμοσύνη και ευχαριστίες δηλώνω ότι θα είμαι στο πλευρό όλων με παρεμβάσεις, θέσεις και προτάσεις που θα συμβάλλουν σε ό,τι καλύτερο αξίζει στον τόπο μας.

Μαρία Ζωγράφου – Τσαντάκη
 Σχολική Σύμβουλος Π.Α. Νομού Πέλλας,
Νομαρχιακή Σύμβουλος Ν.Α. Πέλλας,
Υπ. Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου